Mijn rekeningnummer wijzigen
Je nieuwe rekeningnummer voor het betalen van de premie geef je veilig en makkelijk door via Mijn Movir. Heb je geen toegang tot Mijn Movir? Vul dan het contactformulier in. Je krijgt een bevestiging als we je rekeningnummer hebben gewijzigd.
Mijn Movir
- Log in in Mijn Movir. Heb je nog geen account? Klik dan op ‘Activeren’.
- Ga naar ‘Berichten’.
- Klik op ‘Nieuw bericht’.
- Kies voor 'Gaat het over je polis?' en selecteer als hoofdonderwerp 'Rekeningnummer premiebetaling wijzigen'. Wijzig je je rekeningnummer, omdat je premie terug krijgt? Selecteer dan het hoofdonderwerp 'Rekeningnummer premieteruggave'.
- Vermeld in je bericht:
- je nieuwe rekeningnummer. Let op dat dit rekeningnummer op naam staat van degene die de verzekering is aangegaan, de verzekeringnemer. Van dit rekeningnummer betaal je de premie en wij maken eventuele uitkeringen naar dit rekeningnummer over. Wil je de verzekeringnemer wijzigen? Neem dan contact op met je financieel adviseur.
- de naam van de rekeninghouder. Deze moet gelijk zijn aan de naam van de verzekeringnemer van je polis.
- Klik op 'Versturen'.
Contactformulier
- Vul het contactformulier in.
- Kies het onderwerp 'Rekeningnummer premiebetaling wijzigen'. Wijzig je je rekeningnummer, omdat je premie terug krijgt? Kies dan het onderwerp 'Rekeningnummer premieteruggave'.
- Vermeld in je bericht:
- je nieuwe rekeningnummer. Let op dat dit rekeningnummer op naam staat van degene die de verzekering is aangegaan, de verzekeringnemer. Van dit rekeningnummer betaal je de premie en wij maken eventuele uitkeringen naar dit rekeningnummer over. Wil je de verzekeringnemer wijzigen? Neem dan contact op met je financieel adviseur.
- de naam van de rekeninghouder. Deze moet gelijk zijn aan de naam van de verzekeringnemer van je polis.
- je relatienummer of polisnummer.
- Klik op 'Verstuur'.