Ruim 80% van de verzekerden met een Mijn Movir account kiest voor digitale communicatie.

Veelgestelde vragen

Heb je bericht gekregen dat we je volledige naam nodig hebben?

De Sanctiewet verbiedt ons om zaken te doen met personen en bedrijven die op een sanctielijst staan. En natuurlijk willen we dat zelf ook niet. We zijn dan ook verplicht om te controleren of je als verzekerde op zo’n lijst staat. Om dat te kunnen doen hebben we je naam en voornamen nodig, zoals die op je paspoort of identiteitskaart staat. Hebben we die gegevens nog niet? Dan vragen we je deze aan te leveren via Mijn Movir.

Staat je vraag er niet tussen?

Neem dan contact met ons op. We helpen je graag.

  • Online je vraag stellen?

    Vul dan het contactformulier in. Je ontvangt zo snel mogelijk een reactie van ons.

  • Wil je liever bellen?

    Je bereikt ons op werkdagen tussen 8.00 - 17.30 uur via 030 607 87 00 (keuze 5).